زندگی تلخ دختری بدون فک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 / 7 / 1394
بازدید : 1122
نویسنده : خورشید

 

زندگی تلخ دختری بدون فک! +عکس


به گزارش پرداد به نقل از وبسایت شفقنا : دختر نوجواني از اهالي ايالت تگزاس در امريکا شانزده سال در حالي چشم به جهان گشود که تقريباً هيچ استخواني در فک اش نداشته است. مسئله دردناک که نه تنها غذا خوردن بلکه حرف زدن را هم براي او سخت و گاهي غير ممکن کرده بود و زندگی بسیار سختی را برای وی بوجود آورده بود.

به همين دليل پزشکان، پس از تحقيقات و آزمايشات بسيار تصميم گرفتند با انجام عمل جراحي به اِبي کمک کنند تا قدري از اين شرايط دشوار فاصله بگيرد، آنها براي اولين بار در جهان استخوان ران اين دختر نوجوان را به فک او پيوند زدند.

عملي که نزديک به يک سال پيش انجام شده است و حالا اِبي به لطف اين اقدام عجيب و پيچيده پزشکان مي تواند زندگي راحت تري داشته باشد و از زندگی سخت و طاقت فرسایش رهایی یافته است.

زندگی تلخ دختری بدون فک! +عکس

اِبي که ديگر مثل گذشته صحبت کردن برايش سخت و دردناک نيست در مورد زندگيش مي گويد: خيلي ناراحت کننده است که 15 سال نتواني هر موقع دوست داري حرفت را بزني يا نتواني هر خوراکي دوست داري به راحتي بخوري. براي من جويدن خوراکي هايي مثل: چيپس، گوشت و بعضي ميوه ها سخت ترين کار دنيا بود، همه اينها در حالي بود که من عاشق خوردن گوشت و بيشتر غذاهايي هستم که از خوردنشان محروم بوده ام. ولي اين عمل جراحي نه تنها لذت چشيدن طعم گوشت و راحت تر حرف زدن را به من بخشيد، بلکه موجب افزايش اعتماد به نفس من هم شد.

اگرچه اِبي هنوز نمي تواند مانند يک انسان عادي صحبت کند و تلفظ برخي صداها و حروف برايش دشوار است، ولي عمل جراحي نادر و بي نظير پزشکان به او کمک کرده است به اجتماع باز گردد.

دختري که حالا بيشتر خودش را شبيه ديگران مي داند و با اطمينان بيشتري به اجتماع قدم مي گذارد. شايد چهره اِبي قدري با ديگران تفاوت داشته باشد و چندان طبيعي به نظر نرسد، اما ارزش آنچه با اين عمل جراحي به دست آورده تا حدي است که اِبي ناهنجاري صورتش را به کلي ناديده مي گيرد. تری بدون فک! +عکس

 




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با سلام امیدوارم لحظات خوب وخوشی را در فان کلوب آذرخش سپری کنید ومطالب دلخواهتان را بیابید وبا نظراتتان من را در بهتر شدن فان کلوب یاری رسانید

برای بهتر شدن اذرخش چه باید کرد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فان کلوب آذرخش و آدرس azarakhsh2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 6229
بازدید کل : 290089
تعداد مطالب : 610
تعداد نظرات : 65
تعداد آنلاین : 1


کد هدایت به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com